گوهر وجود

فَذَکِّرْ إِن نَّفَعَتِ الذِّکْرَىٰ (اعلی 9)

گوهر وجود

فَذَکِّرْ إِن نَّفَعَتِ الذِّکْرَىٰ (اعلی 9)

گوهر وجود

اینجا یک وبلاگ شخصی هست
اگر حرفی داشته باشم دوست دارم اینجا بزنم
اگر دوستان عزیز هم نظری داشته باشند خوشحال خواهم شد که بشنوم
ممنون
سید عطااله میری

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۱۷:۳۱ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    التماس دعا...

اربعین نامه

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۰۱ ب.ظ

سلام دوستان عزیز و بزرگوارم

ان شاالله اگر قسمت باشه عازم زیارت حضرت امیر علیه السلام و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هستم.

نایب الزیاره تمام دوستای خوبی خواهم بود که اینجا پیدا کردم

تصمیم گرفتم اگر برام مقدور بود خاطرات کوچکی از این سفر رویایی رو براتون بنویسم و وبلاگم رو با پیامک به روز کنم.

در اون مدت حدود 8 روز احتمالا نتونم جواب الطاف و نظراتی رو که گذاشتید بدم ولی بدونید به یاد همتون هستم.

امیدوارم منه رو سیاه رو هم از دعای خیرتون محروم نفرمایید.

یا حسین ع

  • سیدعطاالله میری

اربعین

زیارت اربعین

نظرات  (۷)

  • خاکیان خط شکن
  • سلام
    خوش بسعادت شما ما رو هم دعا کنید که خیلی محتاج هستم...
    سلام من رو ویژه به امیرالمونین برسونید..

    یازینب
    پاسخ:
    سلام بزرگوار.
    نایب الزیاره همه دوستان هستم.
    التماس دعا
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن 
    سهم ما شده است خوش به سعادت گویی این روزها فقط
    لطفا به رسم رفاقت برای جامونده ها و کسایی مثل من که دلشون راهی است دعا کنید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    اگر دلتون اونجاست یقینا خودتون هم هستید
    ان شاالله نایب الزیاره خواهم بود.
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • سلام

    خوش به سعادتتون؛سلام مخصوص مارو به اقا برسونید.

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    ان شالله قسمت همه آرزومندان بشه
    سلام. التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم به دعای خیر
    خواهان تبادل لینک با وبلاگ زیبای شما هستیم. لطفا در صورت تمایل اطلاع دهید. متشکر
    سلام
    رمقمان را بریده اند این روزها خدا حافظی ها
    التماس دعا
  • دلتنگ گل نرگس
  • سلام.سپاس گزارم که به یادمون بودید.
    التماس دعا .

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی