گوهر وجود

فَذَکِّرْ إِن نَّفَعَتِ الذِّکْرَىٰ (اعلی 9)

گوهر وجود

فَذَکِّرْ إِن نَّفَعَتِ الذِّکْرَىٰ (اعلی 9)

گوهر وجود

اینجا یک وبلاگ شخصی هست
اگر حرفی داشته باشم دوست دارم اینجا بزنم
اگر دوستان عزیز هم نظری داشته باشند خوشحال خواهم شد که بشنوم
ممنون
سید عطااله میری

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۷ مهر ۹۵، ۱۷:۳۱ - ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
    التماس دعا...

پر پرواز

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۴۹ ب.ظ

خداوندا هر که به من میرسد بوی قفس میدهد

جز تو که پر میدهی

تا برهانی مرا...

  • سیدعطاالله میری

نظرات  (۹)

سالی گذشت وزمین گشت در مدارتو

اما نداشت خاتمه ای انتظار تو

امسال هم همه ی هفته ها گذشت

یک جمعه اش نبود زمان قرار تو

با این شکوفه ها دل من خوش نمیشود

آیدپس از کدام زمستان،بهار تو

قلب مرا ز خانه تکانی معاف کن

بگذار بماند به رویش غبار تو

این روزها همه به سفر فکر میکنند

من قصد کرده ام که بمانم کنار تو

امسال که من به درد ظهورت نخورده ام

سال جدید کاش بیایم به کار تو

  • میثم حسینی خو
  • ممنون میشم اگه به سوالی که تو وبلاگم کردم جواب بدید.
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    خیلی ممنون شما هم لینک شدید.....
    سلام به روزم
  • علیرضا بیگدلی
  • باسلام

    بروزم هستم با مطلبی با عنوان:

    طنز:عدد1 را ارسال کن،هر پیام 100 تومن

    به آدرس:

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1394/01/12/tanzpayamak123123

     

    باتشکر

    فرهنگ پرواز

    سلام علیکم مومن
    سال نو مبارک ، آرزومندم سال خوب پر برکتی داشته باشید در پناه اهل بیت علیه السلام
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    سال جدید شما هم مبارک
    امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید
  • جامونده از شهدا
  • سلام
    خیلی زیبا بود
    سال نو مبارک
    خوشحال میشم به منم سر بزنید و نظر بدید
    ممنون
    جامونده از شهدا
    sangarak.persianblog.ir
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
  • دلتنگ گل نرگس
  • با عرض سلام.
    تهنیت باد برشما ایام.
    بروزیم با مطلب "تهنیت باد".منتظر نظرهاى سازنده شما هستیم.
    و من الله توفیق ان شالله
    پاسخ:
    سلام
    عیدتون مبارک
    ممنون که تشریف آوردید
    تورا هرکس ندارد دل ندارد
    میان سینه جز باطل ندارد
    دلم را هدیه دادم بر تو مادر
    نوشتم روی آن قابل ندارد
    میلاد مادر سادات مبارک
    پاسخ:
    سلام
    ممنون عید شما هم مبارک

    ارسال نظر

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی